Studenov 2019 ŠvP

28. 6. 2019 příjezd k MŠ v 11.45 hod.

27. 6. 2019

Ráno jsme vyrazili na pašeráckou stezku, kde pašerák ztratil v lese perly a my jsme je šli hledat.
Kromě perel děti také našly borůvky:-).
Cestou na oběd jsme objevili nádhernou chaloupku, bylo to pohádkové místo:-).
K obědu jsme měli luxusní hráškový krém a dětmi milované špagety. Takže bájo!
No a po obědě už nás čekala honba za pokladem. Bylo to super, děti hledaly fáborky a na konci už na ně čekal poklad.
Trošku cross country, ale naše děti zvládnou všechno, takže poklad našly!
A pozor, diskotéka začíná!!!
Tak a ted' už rychle na večeři, protože pak nás ještě čeká velikánské překvapení!!!
Teda, to zas byla dobrota! A ted'...wow! Každý z nás dostal na památku svého lenocha, na kterém budeme o prázdninách zaslouženě odpočívat:-).

Všechno jednou končí...ach jo:-(. Tak my jdeme balit a posíláme poslední pozdrav z Lenocha k vám do Prahy.
Dobrou noc a zítra na viděnou.
Mimochodem...bylo to fakt super! Však ony vám to děti všechno budou vyprávět:-).

26. 6. 2019

Po vydatné snídani jsme se začali připravovat na celodenní výlet.

Autobus už na nás čekal a my jsme mohli vyrazit směr Harrachov. Původní plán byl, že půjdeme do Harra pěšky a zpět autobusem, ale vzhledem k těm vedrům...nakonec busem tam i zpět.
Po příjezdu do Harrachova jsme šli na exkurzi do krkonošského muzea Šindelka, kde nám paní průvodkyně pověděla mnoho zajímavých a pro nás i nových věcí.
A nakonec jsme byli i v kině:-).
A z muzea jsme šli směrem k Mumlavským vodopádům, ale ještě jsme se cestou zastavili na svačinu, abychom nabrali sílu na Liščí stezku.
Tak a už jdeme plnit úkoly, abychom ukázali, že jsme stejně obratní a mrštní jako liška.
Po perfektních výkonech na Liščí stezce vyrážíme směr Mumlavské vodopády, kde máme v plánu obědvat a pak se ochladit přímo v Mumlavě.
Ještě jedno osvěžení nás čekalo v podobě zmrzky:-).
A po zmrzce jsme šli do mumlavské mincovny a šlo se razit mince a vybírat dárečky.
A výlet jsme ukončili u lesního potůčku, kde jsme stavěli hráze, plavili dřevo a pozorovali lesní žabky.
Už jsme v pořádku v penzionu, k večeři byla vynikající svíčková s brusinkami. Ted' se jdeme umýt, pak proběhne klíšt'ová kontrola, pošta a dobrou noc do horké Prahy posíláme z chladnějších hor:-). Tak zase zítra, dobrouuu.

25. 6. 2019

Ráno jsme se vypravili prozkoumat místní les a už jsme našli i pár borůvek. Zpátky jsme to vzali po sjezdovce a byl to prima sešup:-).
Taky už jsme se rozdělili do družstev, každé má jinou barvu a poznáme se podle náramku. Letos nás provází Lenochod a ten nám dal dnes za úkol vymyslet název a nakreslit logo družstva, které nosí každý z nás na krku. Takže se jmenujeme MRKVE, ŽÁBY A MODROOČKA. Určitě ted' uhodnete, jaké barvy naše tři družstva mají:-).
A pak nás čekal sladký oběd. Výborné borůvkové knedlíky.
Po obědě za námi přijel horský záchranář Jiří Nedvěd, který pracuje u Horské služby a my jsme viděli, co všechno potřebuje ke své práci a taky jsme si mohli všechno vyzkoušet!
Potom už jsme vyrazili na opravdickou horskou túru, kterou jsme zvládli úplně skvěle. Měli jsme nádherný rozhled na Zlaté vyhlídce a do Lenocha jsme se vraceli po Pašerácké stezce, kde jsme plnili zábavné úkoly.
A ted' už jdeme na večeři. Máme sekanou se št'ouchaným bramborem a zeleninový salát. Vaří tady opravdu skvěle!
Mějte se všichni moc hezky a my se zítra zase ozveme.

24. 6. 2019

Ráno jsme vyrazili od školky a cestou jsme se zastavili na svačinku.
Pak už jsme dorazili do našeho penzionu a měli jsme výborný oběd. Vaří zde skvěle!
Odpoledne jsme vyrazili na průzkum okolí.
Hezký večer do Prahy a dobrou noc.